Veelgestelde Vragen

Heb je een vraag over Spaarwinkelen.nl of onze website? Je kunt ons altijd bereiken via het contactformulier of het ticketsysteem. Op deze pagina vind je daarnaast antwoorden op een aantal veelgestelde vragen.

Typ hieronder je vraag, of kies de categorie die het beste bij je vraag past.




Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat nu?

Geen probleem. Je kunt je gebruikersnaam hier eenvoudig opvragen.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen probleem. Je kunt hier een nieuw wachtwoord aanmaken.


Ik wil mijn account opheffen, kan dat?

Uiteraard. Je kunt dit niet zelf doen. Stuur een bericht via het ticket-systeem of vanaf je geregistreerde e-mailadres en wij zorgen voor de rest.

Meer informatie over privacy en hoe wij hiermee omgaan lees je in onze privacyverklaring.


Waar vul ik mijn rekeningnummer in?

Je vult je rekeningnummer pas in wanneer je een uitbetaling aanvraagt.


Waarom ontvang ik geen e-mail?

Het kan gebeuren dat een spamfilter of je internetprovider te streng is. Controleer eerst je map met ongewenste berichten (spam). Staat de e-mail daar niet in, neem dan contact met ons op.


Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestand dat informatie van of over de gebruiker van een website opslaat.

Meer informatie over cookies vind je in onze Privacyverklaring.

Spaarwinkelen.nl gebruikt cookies voor het goed functioneren van de website. Daarnaast gebruiken we analytische cookies (zoals Google Analytics) om de website te verbeteren. Voor die laatste vragen we je toestemming. Lees meer over hoe wij met cookies omgaan in onze Privacyverklaring.Functionele cookies zijn essentieel. Analytische cookies helpen ons om de website te verbeteren. Kies hieronder je voorkeur. Meer informatie vind je in onze Privacyverklaring.