Veelgestelde Vragen
Heb je een vraag over Spaarwinkelen.nl of onze website? Je kunt ons altijd bereiken via het contactformulier of het ticketsysteem. Op deze pagina vind je daarnaast antwoorden op een aantal veelgestelde vragen.
Typ hieronder je vraag, of kies de categorie die het beste bij je vraag past.
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat nu?
Geen probleem. Je kunt je gebruikersnaam hier eenvoudig opvragen.
Ik mis mijn favoriete winkel, kunnen jullie die toevoegen?
Misschien. Niet alle winkels staan open voor Cashback Korting of hebben hier de technische mogelijkheden voor. Heb je een specifiek verzoek? Laat het ons weten, we doen ons best.
Korting geven op Nederlandstalige of Friestalige boeken is wettelijk verboden. Dit sluit sommige winkels uit. Ook een aantal grote reisorganisaties en financiële instellingen doen voorlopig niet mee of hebben een afwachtende houding. We hopen en verwachten dat dit in de toekomst verandert. Tot die tijd nodigen we je uit om misschien eens een minder bekende winkel te proberen.
Ik wil mijn account opheffen, kan dat?
Uiteraard. Je kunt dit niet zelf doen. Stuur een bericht via het ticket-systeem of vanaf je geregistreerde e-mailadres en wij zorgen voor de rest.
Meer informatie over privacy en hoe wij hiermee omgaan lees je in onze privacyverklaring.
Waarom ontvang ik geen e-mail?
Het kan gebeuren dat een spamfilter of je internetprovider te streng is. Controleer eerst je map met ongewenste berichten (spam). Staat de e-mail daar niet in, neem dan contact met ons op.
Wat zijn cookies?
Een cookie is een klein tekstbestand dat informatie van of over de gebruiker van een website opslaat.
Meer informatie over cookies vind je in onze Privacyverklaring.